Sky Virtual

Sky Virtual

وبلاگ: نایتکور / انیمه / موسیقی / آموزشی / داستان / طنز
Sky Virtual

Sky Virtual

وبلاگ: نایتکور / انیمه / موسیقی / آموزشی / داستان / طنز

حرف های سنگین 9

[ماله کش]

با یه "ولی" میشه ماله کش ها رو شناخت

*ببین من خودم منتقد نظامم ولی...*
*من ضد ایلومیناتی هستم ولی با حرفایی که ضد اسلام و ادیان دیگه میزنه و یه سری از عقاید پایه‌اش موافقم*
وقتی دولت ها طبق سودشون روایت اضافه می‌کنن به دینشون -خ، پوتک


[پیشرفت]

اگر امسال در مورد پارسال تان فکر میکنید و احساس حماقت ندارید، پس به اندازه کافی پیشرفت نکرده اید!
-آلن دوباتن
و منی که بعد از هر ساعت از اون ساعت گذشته و میگم چه کصخلی بودم:|||||||


[میکشن]

عزراییل رو تو اورژانس بیمارستان دیدم.
مشغول تنفس مصنوعی به مریضی بود.
گفتم شما وظیفت قبض روحه، الان مشغول احیا هستی؟
گفت این بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسیده، دکترا دارن میکشنش!


پیرمرد

پیرمرد، روی نیمکت، توی پارک بود
به خود آمد، دید هیچ بیاد ندارد، از خاطرات پاک بود
ندا آمد: آرزوی سوم؟؟
پیرمرد گفت: کدام آرزو سوم تا نباشد آرزوی دوم؟؟
ندا گفت: آرزوی دوم را کردی تا زندگی را از یاد ببری
پیرمرد گفت: پس آرزو دارم زندگیم را پس بیاری
ندا وردی خواند و دور شد و گفت:
آرزوی اولت هم همین بود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد