Sky Virtual

Sky Virtual

وبلاگ: نایتکور / انیمه / موسیقی / آموزشی / داستان / طنز
Sky Virtual

Sky Virtual

وبلاگ: نایتکور / انیمه / موسیقی / آموزشی / داستان / طنز

صدرنشینی «دزد صادق» در گیشه سینماهای آمریکا



به نقل از ورایتی، «دزد صادق» تریلری با بازی لیام نیسن بار دیگر برنده گیشه داخلی آمریکا شد و این در حالی بود که از نمایش در ۲۵۰۲ سالن سینما تنها ۲.۴ میلیون دلار فروخت. 

این فیلم گرچه ۴۴ درصد به نسبت سه روز اول اکرانش کاهش مخاطب داشت اما در مجموع در ۱۰ روز اول اکرانش ۷.۵ میلیون دلار فروخته است.

استودیو سازنده فیلم گفته باور داشته‌اند که اکران چنین فیلمی در این مقطع زمانی می‌تواند این فیلم را چندین هفته در سینماها نگه دارد و اکنون دو هفته صدرنشین شدن در فهرست فروش نشان دهنده همین امر است.

این در حالی است که سینماهای شهر نیویورک، لس‌آنجلس و سن‌فرانسیسکو هنوز بسته هستند. با وجود اینکه از نظر مجوز قانونی ۸۵ درصد سینماهای آمریکا اجازه فعالیت دارند اما در واقع تنها ۴۹ درصد سالن‌های سینما کار می‌کنند. علاوه بر این ساعت‌های کار سینماها کاهش یافته و ظرفیت پذیرش تماشاگر نیز برای فاصله‌گیری اجتماعی کم شده است.

«جنگ با پدربزرگ» فیلم خانوادگی با بازی رابرت دنیرو نیز با کاهش ۲۵ درصدی مخاطب از نمایش در ۲۳۴۵ سالن سینما ۱.۹ میلیون دلار دیگر فروش کرد و در مجموع فروشش را از نمایشی ۱۷ روزه به ۹.۷ میلیون دلار رساند.

«مرد خالی» فیلمی ترسناک از محصولات دیزنی نیز با شروع به کاری ملایم ۱.۳ میلیون دلار از نمایش در ۲۰۲۷ سالن سینما فروش کرد. این فیلم را کمپانی فاکس قرن بیستم پیش از اینکه به دیزنی فروخته شود تولید کرده بود.

«تنت» کریستوفر نولان نیز با فروش ۱.۳ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۱۸۰۱ سالن سینما در هشتمین آخر هفته نمایشش کاهشی ۱۵ درصدی را تجربه کرد. این فیلم در بازار داخلی آمریکا نزدیک به ۲۹۰ میلیون دلار فروخته است.


لینک منبع خبر:

http://cinemapress.ir/news/128227/%D8%B5%D8%AF%D8%B1%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B2%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7

دانلود موسیقی متن بازی Need for Speed The Run اثری از Brian Tyler



 در ادامه ی مطلب می توانید این موزیک متن بسیار زیبا را دانلود کنید

Need for Speed: The Run در کنار تمام قابلیت هایی که باعث شد هم اکنون در صدر قرار گرفته و مورد توجه کاربران مختلف باشد, دارای یک موسیقی بسیار تاثیر گذار و متناسب با بخش های مختلف گیم پلی می باشد.

این موسیقی زیبا در هر یک از قسمت های بازی نواخته شده و شما هنگام تجربه ی Need for Speed: The Run می توانید از گیم پلی آن نهایت لذت را ببرید.






اسپانیا و سوئد هم وارد رقابت اسکار ۲۰۲۱ شدند


آکادمی سینمایی اسپانیا فیلم سینمایی «سنگر بی پایان» را به عنوان نماینده این کشور برای رقابت در بخش بین الملل اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرد.

فیلم «سنگر بی پایان» که چندین جایزه را دریافت کرده، توسط سه کارگردان به نام های آیتور آره‌جی، جون گارانو و خوزه ماری گوئه ناگا  ساخته شده است. اگر این فیلم بتواند در لیست نهایی نامزدهای اسکار قرار بگیرد، دنباله روی «درد و افتخار» نماینده قبلی اسپانیا در اسکار خواهد بود. پدرو آلمودوار این فیلم را ساخته بود و آنتونیو باندراس هم با این فیلم در نقش فیلمسازی که رو به فراموشی است، اولین نامزدی در بخش بازیگری خود را کسب کرد.

حقوق جهانی این فیلم سینمایی بعد از نخستین اکران جهانی توسط نتفلیکس خریداری شد و به امید نمایندگی در اسکار به صورت سینمایی در آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

داستان فیلم «سنگر بی پایان» چندین دهه از  سرنوشت یک روستای کوچک اسپانیایی را روایت می‌کند که در تلاطم جنگ داخلی اسپانیا قرار دارد. این فیلم در سال ۲۰۱۹ در جشنواره سن سباستین موفق ظاهر شد و ۶ جایزه دریافت کرد.

فیلم سینمایی «چارتر» ساخته آماندا کرنل هم برای نمایندگی سوئد در اسکار انتخاب شده است. این فیلم در جشنواره سن سباستین اکران جهانی شد.


لینک منبع خبر:

http://cinemapress.ir/news/128418/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D8%B3%D9%88%D8%A6%D8%AF-%D9%87%D9%85-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF

سکانس «نون.خ» از توییتر بازیگر آمریکایی سردرآورد






  


بعد از طولانی شدن شمارش آرا در نوادا، بخشی از سریال نون خ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که این ویدیو آن قدر دست به دست شده که رابرت دنیرو نیز آن را در توئیتر خود منتشر کرد.




لینک منبع خبر:


http://cinemapress.ir/news/128453/%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AE-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3


«جف نیکولز» کارگردان و نویسنده «مکان ساکت» شد

جف نیکولز


دنیای فیلم سینمایی «مکان ساکت» در حال گسترش است. جف نیکولز، برای کارگردانی و نویسندگی سومین فیلم این مجموعه سینمایی انتخاب شده که بر اساس ایده 

  جان کراسینسکی ساخته خواهد شد. این قسمت جدید با اعلام کمپانی پارامونت، سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. اطلاعات داستانی این فیلم هنوز اعلام نشده است.

نیکولز که برای فیلم‌های درام مثل «لاوینگ» که در بخش بازیگری نامزد اسکار شد و در کن حضور داشت، «پناه بگیر»، «ماد» با بازی متیو مک کانهی و «ویژه نیمه شب» شناخته می‌شود، مسئولیت ساخت این فیلم را از کراسینسکی گرفته که دو قسمت قبلی را نوشته و کارگردانی کرده است. کراسینسک البته تهیه کننده این فیلم جدید خواهد بود.

اولین قسمت از مجموعه سینمایی «یک مکان ساکت» در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و کراسینسکی و امیلی بلانت در آن نقش آفرینی می‌کردند که فروشی موفقیت آمیز داشت و با بودجه‌ای کمتر از ۲۰ میلیون دلار در گیشه جهانی ۳۴۰ میلیون دلاری شد. این فیلم رکورد بیشترین افتتاحیه برای یک فیلم ترسناک را به خود اختصاص داد. همچنین یک نامزدی نیز در بخش بهترین تدوین صدای اسکار کسب کرد.

قسمت دوم فیلم قرار بود در ماه مارس اکران شود که البته بعد از تعطیلی سینماها به خاطر ویروس کرونا اکران این فیلم نیز تا ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ به عقب افتاد. این فیلم داستان خانواده ابات را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی پسا آخرالزمانی تلاش می‌کنند که توسط جانورانی خطرناک که به صدا حساس هستند احاطه شده است.


لینک منبع خبر:

http://cinemapress.ir/news/128524/%D8%AC%D9%81-%D9%86%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%B4%D8%AF


«غیر عادی» صدرنشین گیشه آمریکا شد

فیلم سینمایی «غیر عادی»

 فیلم سینمایی «غیر عادی» محصولی از کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس پروداکشن، در هفته نخست اکران خود توانست با فروش ۳.۷ میلیون دلاری در صدر گیشه آمریکا قرار بگیرد.

در عصر کرونا و در حالی که مخاطبان هنوز تمایلی برای رفتن به سینما ندارند و از طرفی هر فیلمی که قرار بود به صورت سینمایی اکران شود، انتشارش عقب افتاد، همین بلیت فروشی اندک کافی بود تا فیلم «غیرعادی» به راحتی پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. این اثر در ۲۴۷۲ سینما در آمریکای شمالی اکران شد و در ۲۰ گیشه جهانی ۱.۹ میلیون دلار فروخت تا در مجموع به ۵.۶ میلیون دلار برسد.

در فیلم «غیر عادی» ویسن وو در نقش یک قاتل سریالی بازی می‌کند و کاترین نیوتون هم یک نوجوان دبیرستانی است. کریستوفر لندون که فیلم «آشفته» از سه گانه «فعالیت فراطبیعی» را نویسندگی کرد و کارگردان «روز مرگت مبارک» هم بود، فیلم «غیرعادی» را در رده سنی بزرگسال ساخته است. این اثر که عموماً نقدهای مثبتی داشته، با بودجه ۶ میلیون دلاری ساخته شده است.

تحلیلگران معتقد هستند که این فیلم با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و همینطور بسته بودن تعدادی از سینماهای آمریکا افتتاحیه خوبی داشته است و بسیار سودآور خواهد شد. کمپانی سازنده فیلم هم امیدوار است با وجود نبود رقیب در گیشه، این فیلم مدت زمانی طولانی را برای اکران داشته باشد.

«بگذار برود»، «جنگ با پدر بزرگ» و «بیا بازی» فیلم‌هایی هستند که در رتبه‌های بعدی فروش آمریکا قرار گرفته اند. فیلم جدیدی «آمونیت» نیز دیگر فیلم تازه اکران این هفته بود.

عموماً فیلم‌ها ۷۵ الی ۹۰ روز پیش از آنکه به صورت دیجیتالی ارائه شوند، باید در سینماها نمایش داده شده باشند؛ با قراردادی که یونیورسال امضا کرد این شرکت می‌تواند بعد از ۱۷ روز این فیلم ها را به صورت آنلاین نمایش دهد. سینمای AMC نیز در ازای این قرارداد بخشی از سود کمپانی در نمایش آنلاین را دریافت می‌کند.


لینک منبع خبر:

http://cinemapress.ir/news/128650/%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B5%D8%AF%D8%B1%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%B4%D8%AF

انیماتور «باب اسفنجی» درگذشت ؟ چه کسی هست ؟

تاک تاکر انیماتور باسابقه و خالق فیلمنامه‌های مصور که برای فعالیت در پروژه‌هایی مثل «هی آرنولد» و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» معروف شده است، در ۵۹ سالگی درگذشت. دلیل مرگ وی هنوز اعلام نشده است. 

 

تاکر در سال ۱۹۶۱ متولد شد و از سنین نوجوانی علاقه خود به دنیای انیمیشن را نشان داد. او در نهایت به لس آنجلس رفت تا فعالیت در زمینه انیمیشن را آغاز کند و در نهایت اولین شغل خود را به عنوان دستیار در سال ۱۹۸۷ در انیمیشن «پینوکیو و امپراتور شب» تجربه کرد. او همچنین در آثاری مثل «پری دریایی کوچک» در سال ۱۹۸۹ و «سیمپسون ها» در سال ۱۹۹۶ نیز همکاری داشت.

تاکر طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ در ۲۵ قسمت از انیمیشن محبوب «هی آرنولد» حضور داشت و در نهایت به عنوان کارگردان «هی آرنولد: فیلم» در سال ۲۰۰۲ انتخاب شد. تاکر برای کار در انیمیشن «باب اسفنجی» نیز شناخته می‌شود که شامل «فیلم باب اسفنجی» در سال ۲۰۰۴ و همینطور ۴۷ قسمت از سریالی با محوریت این شخصیت می‌شود. تاکر همچنین ۶ قسمت از سریال «باب اسفنجی» را نویسندگی کرده است.

آخرین اثری که تاکر در آن حضور پیدا کرد، انیمیشن «برگری باب» است که هم اکنون در مراحل تولید قرار دارد.

جملات پر معنی

[هشتاد™]

درون کتوب تاریخ، بَخشِ دوره سردرگُمی دنیا، بنویسید:

بچه های آن نسل، ادبیاتی ترینْ بی ادب های قرن، بودند!


[فتح]

تو بزرگترین فتح در میان فتوحات منی،
تو آخرین وطنی که در آن زاده شدم،
و در آن دفن خواهم شد♥️
:نزار قبانی


[ط،]

تو داری خودتو میکُشی
که توو چشم ۱۰۰۰ نفر شیرین بشی.
من دارم خودمو توو چشم ۹۹۹ نفر تلخ میکنم.
دو بار بخون!


[کاش]

آقاجان داره باتری سمعکش رو عوض می‌کنه. سرش رو بالا میاره و میگه: چیزی گفتی بابا؟ میگم: نه آقا جان. لبخندی میزنه میگه: نه حرف اولت رو شنیدم، نه جواب الانت رو، کاش لااقل از اول زندگی صاحب اختیار گوش خودمون بودیم. چقدر جیگرمون خون شد از شنیدن حرفایی که نباید می‌شنیدیم!


[احترام]

یکی با شرکت در مراسماتِ مذهبی و هیئت و حرم، حالش خوب می‌شود، یکی در تنهایی، یکی هم جورِ دیگر!
یکی باور دارد، یکی باور ندارد!
اعتقاد، یک مسئله‌ی کاملا شخصی‌ست...
کافیست فقط انسان باشیم،
کافیست در رفتارهایمان افراط نکنیم تا اعتقادمان برای سایرین، قابلِ احترام باشد، کافیست باورهایِ ما موجبِ رنجش و آزارِ هیچ کس نشود.
کمالِ اعتقادِ ما، به نوعِ رفتار و گفتارِ خودمان وابسته است!
این روزها و این شب‌ها، مراقب حرف‌ها و رفتارهایمان باشیم، مبادا دلی برنجد و اشکی بریزد و عرش آسمان بلرزد.
حسین، برای آزادگی جنگید،
تا زیرِ بارِ ظلم و تحمیل و اجبار نرفته باشد.
بیایید دیگران را اسیرِ اعتقادات و باورهایِ خودمان نکنیم!
هیچ آدمی برده‌ی طرزِ نگرشِ هیچ آدمِ دیگری نیست، انسان‌ها حق انتخاب دارند.
خوب باشیم و به جایِ خشونت و تعصب، انسانیت را گسترش دهیم،
بدونِ شک، غایتِ تمامِ آیین‌ها رسیدن به کمالِ انسانی‌ست.
حواسمان باشد؛
مبادا از دین و ایمانِ ما،
فقط نام و یاد و خاطره‌اش‌بماند.
مبادا در نهایت غرور و خودبینی،مسیر را گم کنیم.
-نرگس صرافیان‌ طوفان

[ساکِت!]

حرف نزن لازم نیست بگی!


ایران

یک انقلاب، تا زمانی که از شعارهایش عقب‌تر است، یک انقلاب بدهکار است؛
و تا زمانی که علیه شعارهایش عمل می‌کند، یک انقلاب شکست‌خورده است.
بدهکاری و شکست را با شعار درمان نمی‌توان کرد. راه درمانِ بدهکاری و شکست، حل مسائلی‌ست که قرار بوده حل شوند، ولی حل نشدند ، مثل فقر اقتصادی و فلاکت معیشتی.‌

یادت باشد انقلاب را اشتباهات حکومت‌ها ایجاد می‌کند، نه خواست ملت‌ها.
انقلاب، علت دارد نه دلیل.
انقلاب، قادر به حل هیچ مسأله‌ای نیست. زیرا انقلاب، تخریب راه حل‌هاست نه ابداع آنها.
انقلاب، مسائل نوینی به مسائل قبل اضافه می‌کند.
رنسانس را با انقلاب اشتباه نباید گرفت.
رنسانس، بازگشت به ریشه‌هاست برای ساختن آینده.
انقلاب، تخریب ریشه‌هاست و ندیدن آینده.
فرجامِ دردناکِ انقلابیون در همه‌ی انقلاب‌ها، شاهدِ بزرگی‌ست بر این درسِ کوچک.

در نهایت باید گفت ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست برای کشورهایی که می‌خواهند با انقلاب، وضعیت‌شان را اصلاح کنند.
ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست برای کشورهایی که می‌خواهند با دین، دنیای‌شان را آباد کنند.
ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست برای مردمانی که انقلاب می‌کنند و قانونِ اساسیِ جدید تصویب می‌کنند، ولی از مجریانِ جدید ، تضمینی برای نتایجِ اعمال‌شان نمی‌گیرند.
ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست برای مردمی که «انقلاب» را ارزش‌مندتر از «عقلانیت» می‌دانند.
ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست برای قدرت‌هایی که نمی‌دانند حفظ قدرت به هر قیمتی، مساوی‌ست با ایجاد انقلاب‌های بعدی‌ و ظهور بدبختی‌های بیشتر.
ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست برای آن‌هایی که از «حالِ» خود می‌نالند، آرزوی بهتر شدن «آینده» را دارند، ولی از «گذشته» خود چیزی نمی‌دانند.

ایران درسِ عبرتِ بزرگی‌ست، در جهانی که دیگر عبرت‌گیرنده‌ای وجود ندارد.

مردم

همه منتظر پیکِ طرف تا که هدشات کنیم
خالی کردیم یه خشاب گلوله با هر حرف ولی باز فقط میخوایم طنابِ زندگیش رو کات کنیم
یه روزی میرسه پشیمون میشی
و دوست داری گوشی باشی
و ثانیه هاش رو شات کنی

عمر

بعد تولد پیر شدیم، نه بزرگ
رفته رفته شدیم بی سر و ته عین جذرِ اعدادِ گنگ
صفر تا صد و بیست شدیم مدام کوچیک

سه میلیارد و هفتصد میلیون بار مردیم این شده واسه ما یه فرآیند اتوماتیک...


هوم روزگار میگذره دل ما هم ورق میخوره یکی سلامتی عشقش عرق میخوره عشقش زیر یکی عرق میکنه

ما هیچوقت نمیخوایم پیر بشیم ولی خیلی وقتا کارایی هس که پیرت میکنه دست خودتم نیسا...آتیشش رو یکی داره میگیره دودش تو چش بقیه هم میره

دنیا چ جای رذلیه رابطه های اینروزا مث جام حذفیه اصولا اونکه واسه تو همه هستیه واسه یکی دیه دمه دستیه

در حال مبارزه

در حال مبارزه با مو سفیدای کونده سیاه

از موش فاضلاب تا سوژه چیا

از گیپاپر بچه سال تا بچه خونگیا

از مذهب و سُنَت تا رسانه و سیاست

از خانواده چند قطبیم تا ذهن درگیر چند بُعدیم

اینا که واس من دندون تیز کردن

همونان که از زیر خایه هام رشد کردن

همه درگیر روزمرگی ، تکرار پوچ ، لوپ سقوط

تو هم بیدار شو تا بهت بخنده روز

میگی اینا که میگی یعنی چی؟

یعنی سرتو بکش بیرون از تو کون من

تا که ببینی دنیا رو با چشای من

انقلاب

از شایدِ جمعه ها گریختم
پرواز میکنم به سمت شنبه های تغییر

گردبادِ سرنوشت تو راهم کمین
کدوم طرف میبرتم بادِ تقدیر؟

رنگین کمان شرقی یا اسطوره های غربی؟
بال های من پَر نمیده به چرخه ابر های قدرت


میشینم روی درخت شمالی و گاز میزنم سیب گناه رو
با تیغ تعصب قطع میکنن درختو
اما دونه سیب تو منقار من

شب که میشه!

شب ک میشه منم
و خودم و بالکنی
ی دیوونه تنها
شدم تو حال کنی

منم عصبانی میشم دلم میخواد بزنم قلب خونوادرو جر بدم
دلم میخواد جلوشون وایسم بگم خفه شید
انقدر تو زندگیم اظهار نظر نکنین
ولی نمیتونم
من آدمم
خسته میشم
خودشون خسته نمیشن؟
این مدل منه!
میخوام فحش بکشم این زندگیو

این آخر قصه منِ قبله!

زودگذشت،اماپیرشدم!
پیر شدم ولی عاقل شدم!
عاقل شدم و دیگه عاشق نشدم!
عاشق نشدم و حالا فقط نفس میکشم!
نفس میکشم و به اجبار این زندگی رو ادامه میدم!
ادامه میدم که شاید آخر قصه پایانِ خوش داشته باشه!
آخرِ قصه پایانِ خوش نداره چون، این قصه با قصه های دیگه فرق داره!....
:)♡

-پ؛ن:امشب شروعه!
شروع یه راه کج!
مهم اینه لذت میبرم ازش...
تصور تو از راه کج یه کصشره محضه!D:
راه داریم تا راه!
این بار تو دیگه منو به خاطر تغییرم دوست نداری!

صِدایِ ابلیس!

لحظاتی قبل از به خواب رفتن، برای چند ثانیه حس بسیار عجیبی در خود یافتم
با اینکه به دیوار سپیدی که در تاریکی سیاه شده بود خیره بودم هیچ چیز نمیدیدم
گویی در عدم، در بی نیازی غوطه ورم
تنها صدایی زیبا و سنگین از سکوت طنین انداز بود.
وجودی بی حس، تنی یخ زده و خاطراتی گُنگ و مبهم در ذهنم از فراسوی نیکی و بدی.
ناگهان زمان ایستاد و گویی لحظاتی به زیبایی مرده بودم
صدای غریبه ای در ناخوداگاه ذهنم شنیدم که به من گفت:
فرزندم در پِی چی هستی؟ اثبات وجود نیکی و عدم وجود بدی؟
مگر نمیبینی که وجود انسان تماماً زیر سوال رفته است!
میخواهم به تو بگویم که قصد دارم تا اخرین روز عمرم به گناه کردن ادامه دهم؛چون گناه شیرین است؛
همه به آن بد میگویند اما همه در آن زندگی میکنند،
منتها همه در خفا آنرا انجام میدهند و من در عیان؛ و این سادگی من است و به دلیل همین سادگی ابر گناهکاران بر من میتازند...
قبلا چندین بار با من هم صحبت شده بود اما افسوس که هر دفعه میخواستم حرفی به او بگویم زبانم بند میامد.
حال یقین دارم که این صدا صدای همان غریبه ی آشناست..

صدای ابلیس...



کهن‌ترین یگانگی جهان مرگ است چه در کشتن و چه در کشته شدن