Sky Virtual

Sky Virtual

وبلاگ: نایتکور / انیمه / موسیقی / آموزشی / داستان / طنز
Sky Virtual

Sky Virtual

وبلاگ: نایتکور / انیمه / موسیقی / آموزشی / داستان / طنز

توی دنیایی قدم برداشتم که همه ناشنوا هستند!

توی دنیایی قدم برداشتم که همه ناشنوا هستند!
شاید هم صدای من به گوششون نمیرسه!
صدام به گوش کسی نمیرسه!حتی به کسی که کنارمه هم نمیرسه،تنهایی!؟
نه این تنهایی نیست!کلی آدم اینجاست!میتونم لمسشون کنم!
هی صدامو میشنوین!؟
هی آقایون،خانما!؟صدام به گوشتون میرسه؟هی،من با شماها دارم حرف میزنم....
چرا کسی صدامو نمیشنوه!؟چرا هیچ عکس العملی نشون نمیدن!؟
این حس چیه!؟سرده،دارم میرم پایین،نه نه دارم غرق میشم!اما توی چی!؟نمیخوام تو اینجا غرق بشم!
حس مزخرفیه،خیلی زیاد!
نمیخوام غرق بشم
هنوز هستن کسایی که صدامو بشنون
من مطمئنم!
قسم میخورم هنوز منو یادشونه......
قسم میخورم!
پ.ن:خودمو نمیگم!دارم اونایی رو میگم که بی دلیل ولشون کردیم و تنها داراییشون خودمون بودیم!
نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 19:36 http://1000_va2harf.blogsky.com

عالی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد